Ballantine’s poprzez projekt „Tak To Robię” udowadnia, że można żyć w zgodzie ze sobą, odnosić sukcesy na polu prywatnym i zawodowym, nie zważając na oczekiwania innych. Podążanie utartymi szlakami? Niekoniecznie. W ramach big idea „Tak To Robię”, marka realizuje jeden z głównych celów komunikacyjnych: wparcie i inspirowanie młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się iść własną drogą z pełną świadomością, że nie ma jednego, właściwego sposobu na udane życie. Najważniejsze, to być wiernym sobie.
W ciągu ostatnich lat Ballantine’s nie raz podkreślał w swoich komunikatach - „Stay True”! Tym razem jednak, stawia na autentyczność nie tylko w przekazie, ale także na płaszczyźnie produkcji wideo. W zrealizowanym przez duet Andiamo i dom produkcyjny SHOOTME teledysku do utworu „Żar” (Tak To Robię), nie zobaczymy fikcyjnych postaci. Autorzy wideo postawili na prawdziwych ludzi, wykonujących z pasją przeróżne profesje: nauczycielka muzyki dla niesłyszących, kucharz z libańskiego bistro, tancerka vogue, artysta malarz, zaklinacz koni, ogrodniczka z jednej z największych szklarni w tej części Europy. Sześć osobowości i sześć opowieści o niezależności, w których rutyna miesza się z estetyką snu.
Działania marki w ramach kampanii „Tak To Robię” na tym etapie się nie kończą. Na specjalnie przygotowanej stronie taktorobie.net można obejrzeć teledysk, marka planuje umieszczać tam także informacje na temat aktywacji i kolejnych działań podejmowanych pod szyldem tego projektu. Szczegóły Ballatine’s będzie także stopniowo komunikował na swoich profilach w mediach społecznościowych. Kampania promocyjna będzie trwała do połowy 2021 roku.
Utworu PRO8L3M, Brodka „ŻAR” można już posłuchać w serwisach cyfrowych: http://www.soundline.biz/PRO8L3MZar/