Wystartowała kampania reklamowa Eski ROCK - "Nie mamy hamulców"

2025-10-16 13:09

Pod hasłem „Nie mamy hamulców” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Eska ROCK. Potrwa do końca listopada.

Eska ROCK

i

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe

Hasło »Nie mamy hamulców« najlepiej oddaje charakter Eski ROCK – radia, które gra bez kompromisów i stawia na autentyczność. W kampanii połączyliśmy energię muzyki rockowej z motywem drogi i wolności. Gryf gitary przechodzący w autostradę symbolizuje ruch, mocne brzmienie i brak ograniczeń – mówi Andrzej Descours, Dyrektor Komunikacji Marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, w skład której wchodzi Eska ROCK.

Kampania obejmuje outdoor (nośniki we wszystkich dziewięciu miastach nadawania Eski ROCK), telewizję (Polsat i kanały tematyczne), kina oraz internet.

Kreację przygotowała Agencja BRANDBURGER, za zakup mediów nadawca odpowiada we własnym zakresie.

Eska ROCK, obchodząca w tym roku 21. urodziny, nadaje na falach FM w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku. W systemie DAB+ można ją odbierać w Częstochowie, Katowicach i Poznaniu. Stacja gra szeroko pojętą muzykę rockową – od klasyków z lat 70. po nowości, na antenie pojawia się wiele audycji autorskich, m.in. Marcina Mellera, gospodarza cotygodniowej „Melliny”, Krzyśka Sokołowskiego, wokalisty Nocnego Kochanka, czy dziennikarza muzycznego Hirka Wrony.