Na początku tego roku grupa wzięła udział w szwedzkich eliminacjach do Eurowizji, wygrała swój podkonkurs i przeszła od razu do finału, gdzie ostatecznie zajęła trzecie miejsce z utworem “Six Feet Under”. Singiel natychmiastowo stał się radiowym hitem i w rodzinnej Szwecji pokrył się platyną w niespełna 12 tygodni, a sam zespół ogłosił, że zamierza kontynuować historię ARCADII. W kwietniu 2023 roku wydali pierwszy odcinek „The Tide”. Teraz nadszedł czas, aby grupa kontynuowała niedawny sukces drugim odcinkiem trzeciego sezonu ARCADII - „FLOW”.
Nowość od Smash Into Pieces
“Flow” to nowy singiel grupy, który zapowiada nową studyjną płytę formacji. Piosence towarzyszy teledysk, który zobaczyć można tutaj. Nowy album Szwedów ukaże się w październiku tego roku. Dodatkowo wraz z zespołem Hiber3D stworzył Arcadię, muzyczny świat 3D, który już jest dostępny pod tym linkiem.
Poczucie bycia we właściwym żywiole i całkowitego pochłonięcia przez to, co cię napędza, o to właśnie chodzi w „FLOW”. To chyba najcięższy utwór wydany przez grupę w tym roku. Dzięki całkowicie zapełnionemu harmonogramowi koncertów, licznym krajowym programom telewizyjnym i nadchodzącej trasie koncertowej w Europie, która odbędzie się w październiku i grudniu 2023 roku, grupa znajduje się w szczytowym momencie swojej kariery.
Arcadia - wyjątkowy świat 3D
Wirtualne koncerty, lub inne rodzaje wydarzeń muzycznych w metaverse, były wcześniej realizowane głównie na jednej z większych platform do gier lub na innych platformach 3D. Szwedzki Hiber opracował zupełnie nową platformę, która umożliwi artystom, markom i twórcom szybkie i łatwe tworzenie wirtualnych światów.Hiber3D wraz ze Smash Into Pieces opracował Arcadię, świat 3D, odzwierciedlający estetykę formacji. Arcadia służy jako interaktywne centrum, w którym fani mogą zaangażować się w świat zespołu, ich muzykę, sztukę i gadżety, a także odblokować ekskluzywny dostęp.
Jak możemy się ze sobą skontaktować w przyszłości - to ważny temat w naszym zespole, a ten projekt z Hiber3D pozwala nam wcielić w życie koncepcję Arcadia World. Jest to dla nas nowy sposób na kreatywną pracę i zaangażowanie naszych niesamowitych fanów, czekamy na was wszystkich w Arcadia World! - komentuje Chris Adam, wokalista grupy.
Polecany artykuł:
Współpraca ze Smash Into Pieces stanowi ważny kamień milowy dla artystów. Wykorzystując moc Hiber3D, artyści mogą tworzyć bezpośrednie połączenia z publicznością i tworzyć nowe ścieżki zaangażowania i nowych przychodów. Jednocześnie ta współpraca rewolucjonizuje tradycyjny krajobraz muzyczny, umożliwiając fanom dostęp do swoich ulubionych artystów w prosty i nowy sposób. To zmiana paradygmatu, która umożliwia artystom przejęcie kontroli nad własną marką i zaoferowanie fanom niespotykanego dotąd poziomu interakcji - tak mówi o projekcie Michael Yngfors, CEO Hiber.
O Smash Into Pieces
Zespół Smash Into Pieces powstał 15 lat temu w Örebro i ma na swoim koncie 7 płyt, z czego ostatnia, “Disconnect”, ukazała się we wrześniu zeszłego roku. Grupa wydała już ponad 40 singli, a na wszystkich platformach single oraz charakterystyczne teledyski, zyskały już ponad pół miliarda odtworzeń.