Metallica znów połączyła siły z kalifornijską marką zegarków
Nixon to popularna marka zegarków, która powstała w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych w Stanach Zjednoczonych. Firma lubi zdecydowanie współpracować z rockowymi zespołami. Wystarczy przypomnieć, że w przeszłości na rynku pojawiły się zegarki z kolekcji poświęconej The Rolling Stones czy Nirvanie. Nixon wypuścił także modele sygnowane przez Metallikę. Teraz pojawiły się kolejne.
Do wyboru są łącznie cztery modele nawiązujące do czterech albumów grupy: Kill 'Em All, Ride the Lightning, Master of Puppets oraz 72 Seasons.
Najdroższy spośród nowych zegarków jest ten inspirowany okładką Master of Puppets (kultowe krzyże). Kosztuje 550 dolarów, czyli ponad 2 tys. złotych. Pozostałe modele są tańsze: za Kill 'Em All (ze wskazówką w kształcie młotka) oraz 72 Seasons zapłacimy po 300 dolarów (niecałe 1200 zł), a za Ride the Lightning "tylko" 150 (niecałe 600 zł).
Kolekcja oficjalnie trafiła do sprzedaży 13 lutego 2025. Zegarki są dostępne w sklepach stacjonarnych Nixona, jak i w sieci, również za pośrednictwem strony internetowej zespołu.
Jak się te modele prezentują? Sprawdźcie w poniższym wpisie udostępnionym w mediach społecznościowych:
Muzycy Metalliki nie zwalniają tempa. Będą koncerty również w 2025
Muzycy Metalliki będą w 2025 roku kontynuować światową trasę koncertową promującą album 72 Seasons z 2023. Pierwszy występ zaplanowano na 19 kwietnia w Syracuse w Nowym Jorku. Do czerwca grupa będzie koncertowała po Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Wiadomo także, że w listopadzie zespół odwiedzi Australię. Na ten moment ogłoszono ponad 25 koncertów.
W planach nie ma tym razem Starego Kontynentu. Grupa w Europie koncertowała zarówno w 2023, jak i 2024. W ubiegłym roku muzycy wystąpili m.in. dwukrotnie w Polsce na Stadionie Narodowym w Warszawie. Amerykański magazyn Billboard poinformował, że zespół zarobił na występach w naszym kraju rekordową kwotę. Dochód wyniósł 25 milionów dolarów brutto. Łącznie polskie koncerty Metalliki obejrzało 154 tys. osób.