Accept

i

Autor: mat. prasowe

muzyczne nowości

Accept ze swoją wersją historii o Frankensteinie. Premiera albumu już za moment

2024-04-24 19:58

Accept przygotowuje się do wydania swojego nowego albumu „Humanoid”, który ukaże się w najbliższy piątek, 26 kwietnia. Zespół opublikował właśnie swój trzeci singiel „Frankenstein”. Utwór jest elektryzującym podejściem do klasycznej historii Frankensteina, zawiera rytmiczny refren i epickie riffy w charakterystycznym dla ACCEPT stylu, a do zestawu dołączono mocny teledysk.

Po ponad 40 latach działalności ACCEPT pozostaje jedną z czołowych sił światowej sceny heavy metalowej, kolejny raz występując na najważniejszych festiwalach rockowych i metalowych latem 2024 roku, w tym na Wacken Open Air i Hellfest.

W przyszłym tygodniu zespół rozpocznie trasę koncertową po Ameryce Południowej. Tej jesieni europejscy fani będą mieli okazję zobaczyć ponad 20 koncertów ACCEPT na całym kontynencie, a gośćmi specjalnymi będą Phil Campbell and The Bastard Sons oraz Sister Sin. Obejrzyj lyric video do utworu „Frankenstein” poniżej i zamów w przedsprzedaży swój egzemplarz “Humanoid” już teraz.

ACCEPT o utworze “Frankenstein”:

Metalowe albumy wszech czasów / Eska Rock

Historia Frankensteina jest stara, ale wciąż aktualna. Potwór został stworzony bez pytania. Frankenstein jest istotą ludzką, a mimo to wszyscy go nienawidzą i boją się go.

O albumie

Po raz kolejny sfinalizowany przez wiodącego producenta metalowego Andy'ego Sneapa (Judas Priest, Amon Amarth, Testament, Saxon itp.) w jego Backstage Recording Studios Ltd. w Derbyshire w Wielkiej Brytanii, „Humanoid” jest niesamowitym osiągnięciem muzycznym i kolejną światowej klasy pozycją w katalogu ACCEPT. Album będzie dostępny w różnych formatach na całym świecie, niektóre z nich są ściśle limitowane.

 “Humanoid” dołącza do absolutnych klasyków gatunku, takich jak “Balls To The Wall”, który pokrył się złotem w USA i Kanadzie, “Metal Heart” oraz nowszych arcydzieł, takich jak “Blood of the Nations” i album “Blind Rage”, który zajął pierwsze miejsce na listach przebojów. Płyty Accept regularnie plasują się na krajowych listach przebojów Top 10, a globalna sprzedaż przekracza 17 milionów egzemplarzy.

“Humanoid” to niesamowicie elektryzujący, dynamiczny i subtelnie dopracowany album z żartobliwym humorem, co można usłyszeć w biblijnych odniesieniach w „The Reckoning” – odzie do koncertowej publiczności – w ekscytującym nowym spojrzeniu na historię „Frankensteina” oraz w „Straight Up Jack” – numerze, który z pewnością byłby piosenką zatwierdzoną przez Bona Scotta do picia.

Otwierający utwór „Diving in Sin” wywołuje u słuchaczy energetyczny wstrząs, jeżący włosy na głowie, dzięki intro inspirowanemu Bliskim Wschodem i niemal agresywnym, wykrzyczanym partiom wokalnym Tornillo. „Unbreakable” dotyczy zarówno zespołu, jak i więzi pomiędzy ACCEPT a jego fanami na scenie koncertowej – jest to spokojna rockowa piosenka w stylu „Hey, let’s do this”. Z drugiej strony „Mind Games” ma klimat vintage, przypominający „Metal Heart”. „No One Gets Out Alive” wydaje się być stworzony na potrzeby występów na żywo. Mówi, że niezależnie od okoliczności życia, bogactwa, sławy, śmierć wyrównuje wszystko. Optymistyczny i agresywny „Southside Of Hell” kończy płytę wspaniałą grą słów, dzięki uprzejmości Tornillo.

Legenda metalu

Accept nigdy nie unikał gorących tematów i ten krążek nie jest wyjątkiem. Jednak siedemnasty album studyjny zespołu z pewnością nie jest albumem koncepcyjnym. Porusza takie tematy jak sztuczna inteligencja i to, jak nasza zależność od technologii stopniowo pozbawia nas indywidualności.To swoiste ostrzeżenie. Ponieważ wokalista Mark Tornillo nigdy nie będzie zwolennikiem ery cyfrowej, utwór tytułowy równoważy surowymi emocjami, słabościami, znaczącymi Rytuałami Przejścia, które spotykamy na ścieżce życia i cechami, które czynią nas ludźmi: uczuciem dyskomfortu, starzeniem się, radzeniem sobie z bólem, rozczarowaniem i ostatecznym przystankiem dla każdego: śmiercią.

O co chodzi w nurcie Neue Deutsche Härte? Sprawdź: