INK IT LOUD: druga edycja charytatywnego tattoo walk-in w Polsce

2025-10-09 16:31

Już 25 października w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie odbędzie się druga edycja wyjątkowego wydarzenia, które udowadnia, że tatuaż może być czymś więcej niż sztuką na skórze. INK IT LOUD to charytatywny tattoo walk-in zainicjowany i organizowany przez Hard Rock Cafe, podczas którego artyści z całej Polski wykonają specjalnie przygotowane wzory. Cały dochód zostanie przekazany na rzecz Fundacji „W związku z Rakiem”, wspierającej osoby mierzące się z chorobami nowotworowymi.

INK IT LOUD: druga edycja charytatywnego tattoo walk-in w Polsce

i

Autor: mat. prasowe/ Materiały prasowe

Hard Rock Cafe było pomysłodawcą tej inicjatywy i gospodarzem jej pierwszej odsłony w 2024 roku w ramach inicjatywy Pinktober. Wtedy akcja przerosła oczekiwania – w ciągu jednego dnia powstało ponad 130 tatuaży, a na konto fundacji trafiło blisko 48 tysięcy złotych. W tym roku wydarzenie powraca pod hasłem INK IT LOUD, by jeszcze głośniej mówić o profilaktyce i wspólnym działaniu na rzecz już nie tylko kobiet, ale wszystkich osób dotkniętych chorobą nowotworową.

W Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku wydarzenia odbędą się ponownie w przestrzeniach Hard Rock Cafe, a w Krakowie partnerem akcji będzie studio FOX Tattoo. Każda z lokalizacji zamieni się tego dnia w miejsce spotkania ludzi, którzy chcą połączyć pasję do tatuażu i piercingu z realną pomocą. 

Po sukcesie zeszłorocznego eventu, który był dla nas pewnego rodzaju eksperymentem, wiedzieliśmy, że chcemy tę inicjatywę kontynuować. Teraz liczymy na jeszcze lepsze efekty – zarówno pod kątem frekwencji, jak i środków, które uda się zebrać. INK IT LOUD to więcej niż tatuaże – to wspólna energia i wsparcie, które naprawdę mogą odmienić czyjeś życie – mówi Dominika Polok, Senior Marketing Manager Hard Rock Cafe w Polsce.

Do akcji dołączyło szerokie grono sponsorów: EMKA, El Cartel, Barber DTS, ARIF, Dziaraj.pl, Neba, Joy in me, Coca-Cola, Inka, 4 Szpaki, uPacjenta oraz ponownie Ania Kruk. Dzięki ich wsparciu uczestnicy wydarzenia będą mogli liczyć nie tylko na profesjonalne wykonanie tatuaży i piercingu, ale także na wyjątkowe upominki.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pojawić się 25 października w Hard Rock Cafe w Warszawie, Gdańsku lub Wrocławiu, a będąc w Krakowie – w studiu FOX Tattoo. Płatność za tatuaże będzie odbywać się wyłącznie gotówką, bezpośrednio do puszek przygotowanych przez fundację. Szczegółowe informacje o lokalizacjach i godzinach trwania wydarzenia pojawią się na profilach społecznościowych Hard Rock Cafe Polska oraz FOX Tattoo. Przygotowane na walk-in wzory wraz z cenami zostaną udostępnione przed wydarzeniem.

25 października 2025 – Warszawa, Wrocław, Gdańsk (Hard Rock Cafe) oraz Kraków (FOX Tattoo).

O fundacji W związku z rakiem

Od 10 lat wspiera osoby chore na raka i ich najbliższych z całej Polski oraz zajmuje się także edukacją osób zdrowych, prowadzi szkolenia z zakresu psychoonkologii i zdrowego odżywiania. Jako nieliczni specjalizują się w warsztatach z samobadania piersi i jąder na fantomach. Odbiorcami działań edukacyjnych fundacji są również przedsiębiorstwa z całej Polski, niezależnie od branży, a w szeregach fundacji stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i ludzie gotowi do pomocy. Ich misją jest uczynienie świata lepszym miejscem. Chcą inspirować do tego, aby ludzie poczuli, że są odpowiedzialni za swoje zdrowie z jednoczesnym poczuciem zaopiekowania.

Misja: „Towarzyszymy osobom chorym i ich bliskim w diagnozie onkologicznej. Dążymy do tego, aby poprawić jakość życia w chorobie i niesiemy wiarę na lepsze jutro”.

Wizja: „Pragniemy być Fundacją, która poprzez działania edukacyjne z zakresu profilaktyki nowotworowej zwiększy świadomość społeczeństwa. Wierzymy, że dzięki naszym prospołecznym działaniom każdy z nas poczuje, że jest odpowiedzialny za swoje zdrowie.”

Hard Rock Cafe to renomowana międzynarodowa marka gastronomiczno-hotelarska światowej klasy. Prowadzi restauracje na całym świecie, które są odwiedzane każdego roku przez miliony gości. Pierwsza restauracja Hard Rock Cafe została otwarta w 1971 r. w Londynie w Anglii. Od tamtej pory marka rozszerzyła swoją działalność na największe miasta, takie jak m. in. Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Miami, Paryż, Sydney. Hard Rock Cafe oferuje niepowtarzalne doznania kulinarne, zobowiązując się do podawania wyłącznie świeżych składników najwyższej jakości. Hard Rock nieustannie modyfikuje swoje menu o dostępne okresowo pozycje, takie jak m. in. burgery, innowacyjne koktajle, aby zadowolić zmieniające się gusta konsumentów.