Za produkcję wydawnictwa odpowiada Sean Ono Lennon oraz jego zespół, który w 2025 r. zdobył statuetkę w kategorii Best Boxed Set Or Special Limited Edition Package za innowacyjny, niezwykle dopracowany zestaw „John Lennon’s Mind Games – The Ultimate Collection (Super Deluxe Edition)”.
„Power To The People (Super Deluxe Edition)” to drobiazgowo skompilowana kolekcja 123 utworów, w tym 90 nigdy wcześniej niewydanych, dokumentująca najbardziej polityczny okres w życiu Johna i Yoko. Obejmuje ona okres od wydania przez Plastic Ono Band antywojennego hymnu „Give Peace A Chance” w 1969 r., po nową wersję przełomowego i kontrowersyjnego albumu z 1972 r. „Sometime in New York City” oraz historyczne koncerty „One To One” w Madison Square Garden w Nowym Jorku – jedyne pełnowymiarowe koncerty Johna po odejściu z The Beatles, a zarazem ostatnie, jakie John i Yoko zagrali razem. Zestaw zawiera również niepublikowane wcześniej wersje demo, nagrania zarejestrowane w domu, jam sessions, wersje koncertowe, unikalne miksy i wiele innych materiałów.
„One To One” to była nasza próba prowadzenia oddolnej polityki, w co John i ja mocno wierzyliśmy. To był rock dla pokoju i oświecenia. A ten koncerty w Madison Square Garden okazał się ostatnimi, jaki John i ja zagraliśmy razem. Imagine Peace. Pokój to siła. Power To The People – komentuje dziś Yoko Ono.
„Power To The People” (Super Deluxe Edition) zawiera 9 płyt CD i 3 płyty Blu-ray audio. Całość jest zapakowana w wykonany na zamówienie slipcase o wymiarach 10 cali z tłoczeniem srebrną folią i soczewkową okładką przedstawiającą twarze Johna i Yoko, które nałożone na siebie tworzą efekt 3D.
Towarzyszy mu licząca 204 strony, bogato ilustrowana, książka w twardej oprawie. Za jej projekt i redakcję odpowiada Simon Hilton. Publikacja zawiera historię całego materiału w formie wypowiedzi Johna, Yoko i innych zaangażowanych osób, pochodzących zarówno z archiwalnych, jak i nowych wywiadów. W książce znalazły się niepublikowane wcześniej zdjęcia, teksty piosenek, rysunki, opakowania taśm oraz pamiątki. W skład edycji super deluxe wchodzą także plakat w formie gazety, arkusze naklejek i koperta VIP z replikami biletów koncertowych, przepustek backstage i aftershow, wykonanych z archiwalnych, fakturowanych materiałów.
Słynne koncerty
Centralnym punktem „Power To The People” są koncerty „One To One”, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane w całości – zarówno występ popołudniowy, jak i wieczorny. Wydarzenia te pozwoliły zebrać ponad 1,5 mln dolarów (równowartość 11,5 mln w 2025 r.) na wsparcie dzieci z niepełnosprawnościami intelektualnymi i rozwojowymi. Wszystkie utwory zostały na nowo zmiksowane i zremasterowane z oryginalnych analogowych taśm przez Paula Hicksa i Sama Gannona, z użyciem zupełnie nowych transferów HD wykonanych przez Roba Stevensa. Miksów dokonano w Abbey Road Studios pod okiem Alexa Whartona. Koncerty będą dostępne osobno w wersjach „Afternoon” i „Evening”, a także jako „Hybrid” — łączący najlepsze wykonania z obu występów. Na płytach CD znajdą się miksy stereo, a na krążkach Blu-ray – HD Stereo, przestrzenne 5.1 HD Surround Sound oraz Dolby Atmos. Dotychczas jedynie wybrane nagrania z tych koncertów ukazały się w starych miksach. Znalazły się one na niedostępnym od dawna pośmiertnym albumie „Live In New York City” z 1986 r.
Koncerty „One To One” będzie można nabyć także poza boksem w różnych formatach, w tym jako „Afternoon” i „Evening” show w edycji Audiophile 4LP Deluxe Collector’s Edition (cztery 180-gramowe czarne winyle z wewnętrznymi kopertami z papieru ryżowego i 8-stronicową książeczką w 12-calowym, sztywnym pudełku z tłoczeniem srebrną folią i soczewkową okładką) oraz kopertą VIP z replikami biletów, przepustek i plakatem.
Dostępna będzie również edycja 2CD Deluxe Edition w potrójnym digisleeve z soczewkową okładką twarzy Johna i Yoko oraz 20-stronicową książeczką. Koncert hybrydowy ukaże się także osobno – na podwójnym winylu 180 g w wersji czarnej audiofilskiej, w limitowanej edycji przezroczysto-zielonej, a także na CD. Wersje winylowe zawierać będą 8-stronicową, 12-calową książeczkę oraz 6-panelowy plakat w formie gazety z kontekstem wizualnym i historycznym, a także dwie pełnokolorowe pocztówki.