Kostucha kojarzy się tylko z końcem i nicością, jednak gdy pojawił się jej profil na Instagramie, wszyscy nie wiedzieli o co chodzi. Tym razem Ponury Żniwiarz nie chce nikogo zabierać na drugą stronę, a bardziej przestrzec przed niebezpieczeństwem.
Anthony Vincent pokazał, jak brzmią popowe kawałki w stylu Metalliki [VIDEO]
Wszystko jest częścią kampanii, którą prowadzą nowozelandzkie władze. Akcja ma za zadanie zwiększenie świadomości plażowiczów, pod kątem zachowania na plaży i w wodzie. Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn w wieku od 15 do 30 lat, ponieważ to oni najczęściej toną podczas zabaw w wodzie.
Pomysłodawcy kampanii doszli do wniosku, że tego typu symbolizmem trafią dużo lepiej do mężczyzn. Zobaczcie, jak Kostucha przekonuje do rozważnego zachowania na plaży i w wodzie.
NeuOberschlesien dla EskaROCK.pl: chętnie byśmy nagrali coś z Marylą Rodowicz