Pol’and’Rock Festival startuje w czwartek, 31 lipca i potrwa do soboty, 2 sierpnia. Jednak Rockowa Wyspa Lidla jest gotowa na przyjmowanie festiwalowiczów już od wtorku, 29 lipca od godz. 12.00. Dzięki temu ci, którzy przyjechali na Festiwal z wyprzedzeniem, mogą zrobić najpotrzebniejsze zakupy na miejscu. Sklep jest czynny całodobowo aż do niedzieli, 3 sierpnia do godz. 12.00, czyli nieprzerwanie przez 120 godzin!
Podobnie jak w ubiegłym roku, sklep stanął tuż obok pola namiotowego, Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych. Rockowa Wyspa Lidla jest widoczna z daleka, a na wszystkich uczestników Festiwalu, oprócz szerokiej oferty produktowej, czekają dwie strefy chilloutu z wygodnymi leżakami i pozytywną atmosferą – idealne, żeby złapać oddech między koncertami.
Co znajdziemy w Rockowej Wyspie Lidla?
Na uczestników Pol’and’Rock Festival czeka szeroka oferta produktów spożywczych, a dzięki aplikacji Lidl Plus, mogą skorzystać z dodatkowych promocji! Wystarczy zalogować się do aplikacji, wybrać „sklep Pol’and’Rock Festival” i aktywować kupony. Na dobry początek dnia Lidl poleca kawowy napój Pilos – w wersji karmelowej lub waniliowej – w ofercie 1+1 gratis[1] oraz mus owocowy, XXL Solevita bez dodatku cukru 2+2 gratis[2]. Podczas biwakowania, świetne okażą się różne rodzaje gotowych lunchboxów Chef Select, które z kuponem w aplikacji dostaniemy 50% taniej! W asortymencie sklepu pojawiły się także świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla – banany premium można kupić aż 50% taniej, w cenie 3,49 zł[3]/1 kg.
W festiwalowym klimacie nie może zabraknąć pysznych przekąsek! W promocji 1+1 gratis[4] czekają kultowe croissanty z kakaowym nadzieniem 7DAYS – idealne na szybką przekąskę między koncertami. Natomiast w lodówkach pojawiły się owocowe smoothie SOLEVITA 2+1 gratis[5] czy soki 100% tłoczone o smaku jabłkowym Solevita 40% taniej, w cenie 3,29 zł[6]/1 l. Na ochłodę festiwalowej atmosfery, sieć proponuje lody w rożku Ballino w promocji 1+1 gratis[7]! Festiwalowicze skorzystają również z promocji 1+1 gratis[8] na Coca-Colę lub Coca-Colę Zero.
Co zrobić z pustymi butelkami? Po raz pierwszy na Pol’and’Rock Festival można oddać plastikowe butelki PET (do 3 litrów) i metalowe puszki (do 1 litra) do specjalnych automatów, a w zamian otrzymać kupon rabatowy na zakupy w festiwalowym sklepie Lidl Polska. To rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale przede wszystkim ekologiczne – zebrane opakowania trafią do firm zajmujących się gospodarowaniem surowcami wtórnymi, gdzie zostaną przygotowywane do procesu recyklingu. Bo dobra zabawa i troska o planetę mogą iść w parze!
Spakuj luz, a w Rockowej Wyspie Lidla kupisz resztę!
Oprócz artykułów spożywczych, rockowy sklep Lidla oferuje festiwalowe must-have's, czyli ponad 60 akcesoriów biwakowych! Uczestnicy mogą więc na miejscu zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy i nie martwić się o przeładowane bagaże. Od wtorku, 29 lipca, w Rock Shopie znajdziemy apteczkę samochodową, 44 elementy sensiplast® (19,99 zł/zestaw) z najpotrzebniejszymi akcesoriami pierwszej pomocy, ręczniki kąpielowe z bawełny CRIVIT (29,99 zł/szt.), zestawy piknikowe, 33 elementy CRIVIT (31,99 zł/zestaw) czy praktyczne plecaki termiczne, 10 l CRIVIT (23,49 zł/szt.).
Wśród festiwalowego gwaru warto znaleźć chwilę wytchnienia, by naładować baterie i znów zanurzyć się w wirze zabawy, gdy rozbrzmiewają gitarowe riffy. Dlatego na lidlowych półkach pojawiły się również krzesła kempingowe CRIVIT (44,99 zł/szt.), namioty kempingowe 2-osobowe CRIVIT (99 zł/zestaw), do których możemy dobrać śpiwór kołdrę lub śpiwór mumię CRIVIT (49,99 zł/zestaw) czy maty termiczne CRIVIT (17,99 zł/szt.) oraz maty samopompujące CRIVIT (69,99 zł/szt.). Na słoneczne dni sieć proponuje także żagiel przeciwsłoneczny Livarno Home (39,99 zł/zestaw), który blokuje aż 85% promieni UV.
W festiwalowym sklepie Lidl jest możliwość skorzystania ze wszystkich form płatności, tak jak w regularnych sklepach – zarówno gotówką, jak i kartą.
Lidl Polska z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy w jednym rytmie
Za Rockową Wyspą Lidla stoją ludzie – pracownicy Lidl Polska z całego kraju, którzy wkładają ogrom serca i energii, żeby stworzyć przestrzeń, do której chce się wracać. To dzięki nim festiwalowy sklep tętni życiem i pozytywną atmosferą. Ich zaangażowanie to również hołd dla tysięcy wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 16 lat wspólnego grania z Orkiestrą sieć Lidl Polska, dzięki wsparciu klientów, przekazała na cele Fundacji ponad 54 mln zł.
Gazetka, w której zawarte są szczegółowe informacje na temat dostępnych produktów, znajduje się pod linkiem.