Hala Koszyki w Warszawie z dużym sukcesem
Jak podkreślili przedstawiciele Hali Koszyki, znalezienie się w gronie laureatów Superbrands ma szczególną wagę dla nagrodzonych, gdyż o przyznaniu tytułu decydują konsumenci w największym niezależnym badaniu marek w Polsce, a kluczowym kryterium jest rekomendowanie marki jako wyraz potwierdzenia wysokiej rozpoznawalności, konsekwentnie budowanej tożsamości oraz zaufania gości.
- Dziękujemy naszym klientom i Radzie Marek za to wyjątkowe wyróżnienie! Do trzech razy sztuka… Otrzymujemy tę nagrodę w szczególnym dla nas roku, który był pełen współpracy zespołowej; wspólnego tworzenia i zaangażowania ze strony naszych gości i restauratorów. Razem budujemy markę miejsca, która łączy historię z nowoczesnością, kulturę z kulinariami, emocje z doświadczeniem. Uhonorowanie tytułem Superbrands 2025 jest dla nas wyrazem uznania klientów i potwierdzeniem, że Koszyki zostają w pamięci… i wracają w planach na jutro - podkreśliła Iwona Walendzik, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland, zarządcy popularnych Koszyków.
Przyznane w ostatnich latach wyróżnienia nie sprawiły, że food hall spoczął na laurach. W mijającym już roku postawiono na rozwój przy zachowaniu autentyczności miejsca w warszawskiej przestrzeni. - Trzeci z rzędu tytuł Superbrands odbieramy jako jasny sygnał, że długofalowa strategia Koszyków służy gościom i najemcom. Inwestujemy w ewolucję miejsca, a inwestycje te łączą dbałość o dziedzictwo - jak renowacja historycznej fasady - z funkcjonalnością: rozbudowaną antresolą i dodatkowymi schodami, usprawniającymi komunikację między poziomami 0 i +1. Dzięki tym zmianom Koszyki pozostają pięknym, ale i funkcjonalnym, przyjaznym dla gości domem warszawskiej gastronomii i kultury - zaznaczyła Anna Korwin‑Kulesza, Head of Asset Management & Leasing w Globalworth Poland.
Koszyki stawiają na dalszy rozwój
W 2025 r. Hala Koszyki rozwijała ofertę gastronomiczną, nie zapominając o organizacji różnorodnych wydarzeń kulturalnych. Nowe odsłony i premiery spięto klamrą "Nowa Karta Warszawy". Powstało sezonowe food hallowe menu, promujące kulinarne tradycje Warszawy we współczesnym wydaniu, opracowane przez wszystkich szefów kuchni koszykowych lokali. Zaproszeni zostali także goście: zwycięskie dania z konkursu, którego gospodarzem został Mateusz Gessler, trafiły do profesjonalnej karty dań i były serwowane obok reinterpretacji warszawskich smaków przygotowanych przez szefów. Poza tym w Koszykach działała m.in. Przestrzeń Kibica podczas Konkursu Chopinowskiego, nie zabrakło koncertów i spotkań.
Efektem bieżącej strategii Koszyków było również przekształcenie części powierzchni handlowych w nową strefę restauracyjną. Jej wizytówką został BRUT, autorski koncept Tomasza Czudowskiego i Katarzyny Błońskiej. Do grona konceptów dołączył także BAJS - restauracja inspirowana kuchnią polską i dolnośląską. Równolegle odświeżone zostały marki: Sobremesa w formacie foodhall-tapas bar na wynos, The FRY oraz Atom Burgers & Deli. W historycznych murach bramy wejściowej otworzył się także Bar Ragazzi.