Zespoły często urozmaicają swój merch różnymi rzeczami, które często odbiegają od klasycznej opcji gadżetów muzycznych. Pojawiają się alkohole, perfumy oraz gadżety erotyczne inspirowane twórczością danej grupy. Grupa The Who postanowiła udostępnić do sprzedaży fasolkę w puszce.
The Who udostępniają fasolkę w puszce jako merch. Wszystko to nawiązanie do albumu 'Sell Out'
23 kwietnia 2021 do sprzedaży trafi wersja super deluxe płyty 'Sell Out' z 1967 roku, z tej okazji w sprzedaży pojawi się limitowana edycja fasolki firmy Heinz. Nawiązuje to do zdjęcia Rogera Daltreya, który siedział w wannie wypełnionej fasolką Heinz, a jak wiadomo jeden z utworów zatytułowany był 'Heinz Baked Beans'. Co ciekawe, dochód ze sprzedaży fasolki, trafi na cele charytatywne. Zobaczcie zapowiedź:
Reedycja albumu 'Sell Out' zawierać będzie w sumie 112 utworów, z czego 46 nigdy wcześniej nie było publikowanych. Do płyty dołączona będzie także 80-stronnicowa książka z rzadkimi zdjęciami, opisami utworów i tekstem autorstwa Pete’a Townshenda.