Od początku swojej działalności dali do zrozumienia słuchaczom, że choć ich wizerunek opiera się na wiecznej zabawie i śmieszkowaniu, to jest to profesjonalnie promowany i zarządzany zespół. Trudno zresztą się dziwić, bo skład nie wypadł sroce spod ogona. Choć ich teksty mogłyby wskazywać na autorstwo rozbuchanych hormonalnie 15-latków, to mamy do czynienia z muzycznymi wyjadaczami. Po prostu wiedzieli, że rubaszne kawałki o seksie i imprezach, podlane naprawdę dobrze zagranym rockiem, muszą chwycić. Czy teraz ich cyfrowy pomysł będzie równie udany? Sprawdźmy, co potrafi.
Aplikacja "Rock N'Talk" ma ułatwiać umawianie się na randki miłośnikom kapeli, na przykład podczas jej koncertów, a potem dalszy kontakt w celu "zacieśniania relacji". Wystarczy się za darmo zarejestrować i zameldować w danej lokacji. To nie pierwsza nietypowa akcja promocyjna w wydaniu Steel Panther. Wypuszczali już przeróżne dziwne produkty ze swoim logo, niektóre z nich nie nadawałyby się nawet do prezentacji na naszej stronie. Tymczasem zbliża się nowy album grupy "On the prowl", z którego właśnie otrzymaliśmy nowy teledysk do singla "Friends with benefits". Od razu doradzamy: nie oglądajcie go w pracy lub przy małych dzieciach. Tak, jest tam to, czego należy spodziewać się po Panterach. Fani będą zachwyceni
Polecany artykuł: