Ilustracja do artykułu

i

Autor: materiały prasowe

Vans dołącza do ruchu #StopHateForProfit bojkotującego kampanie na Facebooku

2020-07-02 16:45

Globalna marka zabiera głos przeciwko mowie nienawiści i dezinformacji

Globalna marka obuwia i odzieży sportowej Vans ogłosiła, że ​​dołącza do kampanii #StopHateForProfit i w lipcu zaprzestanie działań reklamowych na Facebooku oraz Instagramie. Marka zobowiązuje się do przekazania środków przeznaczonych na cele reklamowe na rzecz wparcia społeczności afroamerykańskiej poprzez programy wzmocnienia jej pozycji, edukacji oraz wsparcia na rzecz równości rasowej i poszerzania możliwości rozwoju.

SYSTEM OF A DOWN ZAGRANE NA NARYSOWANEJ PERKUSJI. TO SIĘ NAZYWA KREATYWNOŚĆ


“Pozostajemy wierni naszym zobowiązaniom i podejmujemy działania w walce z nierównościami

rasowymi - powiedział Nick Street, wiceprezes ds. Globalnego marketingu zintegrowanego w Vans.

Nasza decyzja o przyłączeniu się do kampanii #StopHateForProfit pokazuje jeden zaspektów sumiennej, umyślnej i ciągłej pracy, w której dążymy do ukazania antyrasitowskiej polityki na wszystkich polach działaności Vans.

Co więcej, w lipcu Vans zmieni koszty wystaw sklepowych na obszarze Stanów Zjednoczonych i Kanady, aby wspomóc i wzmocnić społeczność afroamerykańską.

Jako marka bazująca na w przekonaniu, że jesteśmy firmą dbającą o ludzkie dobro, wspieranie naszych społeczności zawsze było kluczowe w podejmowanych przez nas działaniach i na nim się skupiamy - stwierdziła Carly Gomez, wiceprezes ds. Marketingu Vans w Stanach Zjednoczonych.

Zamiast budować ekspozycje witryn sklepowych w naszych sklepach na terenie USA i Kanady, wykorzystamy te pieniądze na wsparcie inicjatyw, które wzmacniają istotę ruchu Black Lives Matter, i jest to dopiero początek.

Więcej informacji o zobowiązaniach marki Vans w kwestii zwalczania nienawiści i dyskryminacji rasowej jest dostępnych na stronie Vans.eu/empower


BEAVIS I BUTT-HEAD POWRACAJĄ! OGŁOSZONO NOWE ODCINKI