Empik świętuje podwójne urodziny. Promocje i rabaty na zakupy aż do 10 listopada

i

Autor: freeimages.com/Eduardo Lemon

Empik świętuje podwójne urodziny. Promocje i rabaty na zakupy aż do 10 listopada

2021-11-04 15:17

1998 był rokiem pełnym technologicznych przełomów. W Dolinie Krzemowej narodziła się rewolucyjna wyszukiwarka Google, świat zaczął korzystać z systemu operacyjnego Windows 98, a na rodzimym podwórku wystartował jeden z pierwszych sklepów internetowych: Empik.com – równo pół wieku po otwarciu pierwszego Klubu MPiK w Polsce w 1948 r. Z okazji tych podwójnych urodzin, na klientów czekają rabaty do -50% na tysiące produktów, w tym na płyty CD, winyle i wiele innych kategorii. Akcja trwa do 10 listopada

Tydzień urodzinowych promocji

Empik świętuje właśnie podwójne urodziny – mijają 73 lata od otwarcia pierwszego Klubu MPiK oraz 23 lata od uruchomienia Empik.com, pionierskiego na polskim rynku e-commerce. Tegorocznym obchodom urodzin towarzyszą liczne promocje. Do 10 listopada na klientów czekają rabaty do -50% na zakupy z wybranych kategorii oraz oferty specjalne na tysiące produktów w salonach i online. Każdego dnia o godz. 10:00 w ofercie pojawią się inne, limitowane okazje zakupowe.

Do salonów powraca popularna promocja „3 za 2”, w ramach której będzie można kupić trzy płyty CD w cenie dwóch. To szansa, aby upolować takie premierowe albumy jak „Music Of The Spheres” Coldplay, „Voyage” ABBY czy „Młody Matczak” Maty. Ponadto, użytkownicy Empik Premium będą mogli skorzystać ze specjalnych ofert na winyle. Przy zakupie dwóch tytułów na Empik.com zyskają rabat -20%, natomiast w salonach na płyty w tym formacie będzie obowiązywać promocja „3 za 2”. Przeceny obejmą m.in. „=” Eda Sheerana, „Mercury – Act 1” Imagine Dragons czy wyczekiwane „Voyage” ABBY.

W dniach 4-10 listopada roczny pakiet Premium można wykupić w cenie 39,99 zł. Wszystkie urodzinowe oferty promocyjne dostępne są na stronie www.empik.com/urodziny.

Co tam w środku gra? - Motorhead - The best of

Nieustający rozwój

Empik to, od początku swojej historii, jeden z liderów polskiego rynku i jedna z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych marek. Na przestrzeni lat sieć urosła do 300 salonów stacjonarnych, stała się prekursorem rozwiązań subskrypcyjnych (Empik Go z audio i e-bookami i program Empik Premium z długą listą benefitów, w tym darmową dostawą), produkuje własny oryginalny content (słuchowiska i seriale audio oraz podcasty), a Empik.com przeobraził się w platformę marketplace z produktami od tysięcy sprzedawców.

Oferta online obejmuje już 20 kategorii produktowych, m.in. kosmetyki, zabawki, akcesoria sportowe, elektronikę czy Dom i Ogród ze Strefą Design. Empik.com to już w sumie siedem milionów ofert produktów i średnio 230 mln wizyt rocznie oraz 2,5 mln użytkowników najlepiej ocenianej polskiej mobilnej aplikacji zakupowej. Pozycja Empiku na rynku została zbudowana na tradycjach, które stanowią ważny element historii polskiego handlu i e-commerce.

Co tam w środku gra - Black Sabbath - Technical Ecstasy

Co tam w środku gra - Black Sabbath - Technical Ecstasy