Już po śmierci Ozzy'ego Osbourne'a ukazał się wywiad Rogera Watersa, w którym ten mało pochlebnie wypowiedział się na temat nieżyjącego muzyka. Były członek Pink Floyd rozmowie dla podcastu "The Independent Ink" skrytykował działalność sceniczną Ozza i słynny incydent z nietoperzem oraz fakt, że zdecydował się on wpuścić kamery do swojego domu, aby kręcić w nim reality show. Waters dodał też, że nigdy nie lubił twórczości tak Osbourne'a, jak i Black Sabbath. Już wtedy odpowiedział na to Jack Osbourne, który stwierdził, że dziś media piszą o basiście tylko wtedy, gdy wygaduje bzdury, a za pomocą hasztagu kazał mu się "piep**yć".
Na tym jednak sprawa się nie skończyła, a rodzina Osbourne'ów wróciła do niej we wspólnym odcinku swojego podcastu, w którym to wspominała "Księcia Ciemności". Syn artysty ponownie nie krył złości, a Sharon Osbourne zarzuciła mu brak charyzmy i sympatii w branży, określiła go także jako Frankensteina i nazwała "najbardziej chorą osobą, z jaką zetknęła się w ostatnich latach" oraz "smutną, nieistotną, starą, nędzną istotę ludzką – nędzną brzydką istotę ludzką".
ZOBACZ TAKŻE: Rodzina wspomina Ozzy'ego Osbourne'a
Koszulkowy diss rodziny Osbourne'ów w stronę Rogera Watersa!
Na tym koniec zabierania głosu przez Osbourne'ów na temat Watersa w przestrzeni publicznej? Nic bardziej mylnego! Dokładnie 1 grudnia w mediach społecznościowych Ozza pojawiła się informacja o starcie sprzedaży linii koszulek, która bez żadnych wątpliwości jest kolejnym ciosem w osobę basisty.
Ta przedstawia na przodzie napis "Ozzy Rules!" i już tu widać charakterystyczne cegły, kojarzące się z okładką kultowego The Wall. Na tym jednak nie koniec, a tył t-shirtu przedstawia odwróconą długowłosą postać w koszulce z napisem 'Ozzy', która w domyśle oddaje... tęczowy mocz na ścianę z cegieł, a całości towarzyszy napis "Another Prick in the Wall", utrzymany w charakterystycznej dla okładki singla Another Brick in the Wall czcionce. Koszulki są limitowane i można je kupić w oficjalnym sklepie Ozzy'ego już tylko do jutra.
Co ciekawe, koszulki trafiły do sprzedaży dzień po 46. rocznicy słynnego koncept albumu Pink Floyd.