To najwyższe wyniki, od kiedy w lipcu ub.r. Eska ROCK rozszerzyła nadawanie na 9 miast (wcześniej była obecna wyłącznie w Warszawie).
Udział w czasie słuchania na poziomie 1,3% oznacza wzrost aż o 36% rok do roku. Obecna fala jest 9. z kolei falą wzrostową. W swojej grupie celowej, wśród osób w wieku 30-49 lat, udział wynosi już 2%.
Codziennie Eska ROCK gromadzi 451 tys. słuchaczy. To pierwszy raz, kiedy ta stacja grając w dziewięciu miastach, przekroczyła pułap 400 tys. odbiorców. Co najmniej raz w tygodniu stację włącza aż 1,9 mln Polaków. Średni dzienny czas słuchania wynosi 2 godziny i 8 minut.
Bardzo cieszy mnie ten stały trend wzrostowy i rekordowe wyniki. Jesień była dla Eski ROCK bardzo intensywnym okresem: po cieszącym się ogromnym zainteresowaniem słuchaczy Festiwalowym Lecie, zdecydowaliśmy się kontynuować rozdawanie biletów i karnetów na największe w Polsce wydarzenia muzyczne i koncerty organizując Festiwalową Jesień. Październik to oczywiście Rocktober Fest, czyli huczne obchody 21. urodzin stacji zwieńczone koncertem w warszawskiej Progresji. Jesienią wystartowała też nasza najnowsza kampania wizerunkowa pod hasłem »Nie mamy hamulców« – mówi Zbigniew Frączek, Dyrektor Programowy Eski ROCK.
Polecany artykuł:
Eska ROCK gra szeroko pojętą muzykę rockową – od klasyków z lat 70. po nowości. Na antenie pojawia się wiele audycji autorskich, m.in. Marcina Mellera, gospodarza cotygodniowej „Melliny”, Krzyśka Sokołowskiego, wokalisty Nocnego Kochanka, eksperta motoryzacyjnego Łukasza Bąka czy dziennikarza muzycznego Hirka Wrony. W sierpniu do zespołu stacji dołączyła Joanna Zientarska, która prowadzi – wraz z Konradem Olszewskim i Wojciechem Góralskim, poranne pasmo „6 na 9”.
dane: Radio Track, Kantar Polska, Adres:Media, 09-11.2025 vs 06.08.2024, target: wszyscy 15-75 lat (jeśli nie zaznaczono inaczej), wyniki łącznie dla dwóch stacji: Eska ROCK, Eska ROCK Warszawa
i