Album „Trauma Team” opowiada o Nadii, ratowniczce pracującej dla korporacji Trauma Team International. Nadia jako jedyna ze swojej ekipy przeżyła nieudaną misję ratunkową, która zamieniła się w krwawą jatkę. Mimo to postanawia kontynuować pracę dla firmy i wraz z nowym zespołem podejmuje się wyprowadzenia rannego klienta z budynku należącego do brutalnego gangu.
Autorem scenariusza jest dwukrotnie nominowany do Nagrody Eisnera i Nagrody im. Brama Stokera Cullen Bunn, znany szerszej publiczności z licznych opowieści o Deadpoolu i autorskich serii grozy „Szósty rewolwer” oraz „Hrabstwo Harrow”. Z kolei za rysunki odpowiada Miguel Valderrama, artysta o charakterystycznym stylu, na koncie ma autorski album „Giants” o wielkich potworach w postapokaliptycznych realiach. Za nałożenie barw
odpowiedzialny jest Jason Wordie, kolorysta m.in. „God Country”, współpracujący z takimi wydawcami jak Image, Dark Horse i Boom! Studios. Nad całą opowieścią, podobnie jak przy seriach cyfrowych, czuwa Bartosz Sztybor ze studia CD PROJEKT RED, którego zadaniem jako kierownika narracji jest dbanie o wewnętrzną spójność historii komiksowych oraz ich zgodność z wydarzeniami przedstawionymi w grze „Cyberpunk 2077”.
Uniwersum „Cyberpunk 2077” inspirowane jest grą fabularną „Cyberpunk 2020”, stworzoną przez Mike’a Pondsmitha w 1990 r. Akcja została przeniesiona w dystopijną przyszłość, w której zaszły ogromne zmiany geopolityczne i technologiczne. Na potrzeby swojej opowieści, scenarzyści CD PROJEKT RED wykreowali bogate zaplecze historyczne, społeczne i kulturowe. To świat pełen łatwo dostępnych technologii, bezwzględnych korporacji, żądnych władzy gangów i chcących osiągnąć sukces za wszelką cenę mieszkańców. W głośnym i tętniącym neonami Night City nie obowiązują prawa krajowe ani stanowe, to niezależna enklawa, w której codzienne życie, choć wspomagane przez robotykę, nie należy do najłatwiejszych, najbezpieczniejszych i najtańszych, ale jeśli się dobrze zaadaptować, potrafi zapewnić mnóstwo nieosiągalnych nigdzie indziej doświadczeń i możliwości.
Na komiksowe uniwersum „Cyberpunk 2077” składają się na razie cztery opowieści. W wersji cyfrowej są to: trzyodcinkowa miniseria „Where’s Johnny” (scenariusz: Bartosz Sztybor, rysunki: Giannis Milonogiannis), która w formie papierowej zostanie wydana w USA w październiku 2021 r., one-shoty „Big City Dreams” (scenariusz: Bartosz Sztybor, rysunki: Filipe Andrade, Alessio Fioriniello) oraz „Your Voice” (scenariusz: Aleksandra Motyka, Marcin Blacha, rysunki: Danijel Žeželj), która w czerwcu 2021 r. również ukaże się w wersji papierowej. Oprócz tego Dark Horse Comics wydaje drukiem osobne serie. Pierwszą z nich jest „Trauma Team” Cullena Bunna, która ukaże się nakładem Egmont Polska. W tym samym czasie, w USA, rozpocznie się kolejna seria, zatytułowana „You Have My Word” autorstwa Bartosza Sztybora. Wszystkie te historie to zamknięte opowieści, można je czytać niezależnie od siebie, bez znajomości fabuły gry. Będą zrozumiałe dla każdego, kto do tej pory nie zetknął się z uniwersum „Cyberpunka 2077”. Natomiast zagorzałych fanów na pewno ucieszą nawiązania do znanych im wydarzeń i postaci.