Ilustracja do artykułu

i

Autor: freeimages/ Marcus Österberg

DZIEŃ POLSKIEJ MUZYKI W ESCE ROCK: 1 PAŹDZIERNIKA GRAMY PO POLSKU! W TEN SPOSÓB WSPIERAMY ARTYSTÓW I MAMY DLA WAS COŚ OD EVENTIM.PL

2020-10-01 11:56

1 października to Międzynarodowy Dzień Muzyki oraz Dzień Polskiej Muzyki, także nasze uszy powinny być skierowane w stronę ulubionych artystów. W trudnym czasie pandemii, tym bardziej warto wspierać artystów, odtwarzając ich utwory z oficjalnych kanałów, bądź kupując płyty. Postanowiliśmy przyłączyć się do akcji i na naszej antenie usłyszycie dużo polskiej muzyki, a jakby tego było mało, mamy dla was niespodziankę, którą przygotowaliśmy razem z Eventin.pl.

1 października przypada Międzynarodowy Dzień Muzyki oraz Dzień Polskiej Muzyki i prawdopodobnie nigdy wcześniej nie był on tak ważny jak teraz. Pandemia koronawirusa zatrzymała całą branżę muzyczną, zabierając duże koncerty, za którymi tęsknimy my - słuchacze i artyści. Nie wiadomo, jak długo potrwa ten martwy czas, jednak lepiej uzbroić się w cierpliwość i jak tylko się da, wspierać ulubionych wykonawców.


Można to robić za pomocą kupowania płyt, merchu lub odsłuchu numerów z oficjalnych kont. Postanowiliśmy wesprzeć polskich artystów w prosty sposób, grając ich muzykę przez cały dzień na naszej antenie. Jakby tego było mało, mamy dla was niespodziankę, którą przygotowaliśmy z Eventim.pl.

AC/DC UJAWNIŁO SZCZEGÓŁY NOWEGO WYDAWNICTWA. CO WIEMY O POWROCIE?


DZIEŃ POLSKIEJ MUZYKI W ESCE ROCK: 1 PAŹDZIERNIKA GRAMY PO POLSKU! MAMY DLA WAS NIESPODZIANKĘ, KTÓRĄ PRZYGOTOWALIŚMY Z EVENTIM.PL

Słuchajcie uważnie Eski ROCK, 1 października będziemy grać po polsku, ale mamy tez dla was niespodziankę, która przygotowaliśmy razem z Eventim.pl.

Startuje akcja JESIEŃ Z POLSKĄ MUZYKĄ, a my też zamierzamy wspierać artystów, którzy obecnie zostali pozbawieni koncertów, a sytuacja cały czas jest mocno niepewna. Razem z Eventim.pl mamy dla was specjalne vouchery o wartości 150 zł, do wykorzystania na stronie bileterii. W każdym paśmie po 7:00, po 10-tej, po 14 –tej, po 17-tej i po 19-tej rozdajemy specjalne vouchery. Warto nas słuchać i przejrzeć ofertę Eventim.pl, bo jest tam sporo ciekawych koncertów, przede wszystkim polskich wykonawców.


Pomysł na kampanię DZIEŃ POLSKIEJ MUZYKI zrodził się w ubiegłym roku z inicjatywy Agencji Artistars, organizatora kampanii, w trosce o rozwój polskiego rynku muzycznego. Branża muzyczna w Polsce w 2019 roku rozwijała się całkiem dobrze, w każdym segmencie rynku odnotowano wzrost, jednak był on dalece niewystarczający jak na potencjał polskiego rynku muzycznego.

Wydatki Polaków na muzykę kształtował się średnio na poziomie 8,4 zł rocznie per capita, a cały polski rynek fonograficzny wzrósł o nieco ponad 3%. Dla porównania średnia globalna wzrostu wartości rynku muzycznego była na poziomie blisko 9%, a u naszych środkowo-europejskich sąsiadów nawet kilkanaście procent, co pokazuje jak wolno rósł polski rynek na tle świata.

W tym roku, z uwagi na pandemię koronawirusa i wprowadzone w związku z nią obostrzenia polskiego rządu, polską branżę muzyczną dotknął kryzys nieporównywalny z żadnym innym sektorem gospodarki. Obostrzenia objęły tę branżę jako pierwszą i jako ostatnia wróci ona do pełnego funkcjonowania. Jak można się domyślać straty polskiego rynku muzycznego, w szczególności koncertowego będą w tym roku niewyobrażalne, a skutki kryzysu odczuwalne przez kilka najbliższych lat.

Dlatego też potrzeba wsparcia branży muzycznej przez funów i odbiorców muzyki w tym roku jest szczególnie ważna i zupełnie inna jest rola tegorocznej edycji kampanii DZIEŃ POLSKIEJ MUZYKI, która ma pomóc przetrwać branży muzycznej czas kryzysu.

BORAT 2 - ZNAMY TYTUŁ, DATĘ PREMIERY I MIEJSCE GDZIE OBEJRZYMY FILM