Zgodnie z pierwszym pomysłem, okładka miała przedstawiać zespół w pozycji embrionalnej, przedstawiając niejako jego narodziny. Następnie chciano, by w centrum grafiki znalazły się oczy, z których gałek miał wyłaniać się zespół. Do współpracy zaproszono fotografa Rocky'ego Schencka i rozpoczęto sesje na basenie Oakwood Apartments w Burbank w Kalifornii, na potrzeby której na zbiorniku została rozwinięta folia, mająca sprawiać wrażenie gałki ocznej, a muzycy mieli wynurzyć się pod nią, tak, by ta zniekształciła ich twarze. Ostatecznie zainspirowano się serią portretów Schencka, które przedstawiały czarno-białe, prześwietlone, zniekształcone twarze. Rocky zgodził się pójść w tym kierunku, ale chciał wypróbować projekt w kolorze. Fotograf zrobił zdjęcie każdemu członkowi zespołu, a na okładkę wybrano grafikę, przedstawiającą Mike'a Starra. To właśnie po zobaczeniu tej fotografii, grupa zdecydowała się nazwać swój debiut Facelift.