Najbardziej znany za Oceanem polski koszykarz właśnie nagrał spot reklamowy dla marki o charakterze przekąskowym FreeYu. Graczowi takich drużyn jak Orlando Magic, Phoenix Suns, Washington Wizards i Los Angeles Clippres towarzyszą w nim… baletnica, bitboxer oraz tancerz poppingu. Ich obecność na koszykarskim parkiecie tylko z pozoru wydaje się dziwna.
WHISKY Z GRY O TRON W POLSKICH SKLEPACH. JAKA CENA ZA BUTELKĘ?
Baletnica symbolizuje bowiem pokorę, bitboxer to metafora kreatywności, a tancerz poppingu, który musi zaplanować każdy swój ruch stanowi kwintesencję perfekcji. Te trzy rzeczy są, zdaniem Marcina Gortata, niezbędne do tego, by realizować swoje cele i marzenia, a dzięki temu czuć się w życiu wolnym. Ci, którzy chcą zobaczyć ów spot, niech od 24 września śledzą media społecznościowe, bo właśnie tam prowadzona będzie kampania pod hasłem Oblicza wolności Marcina Gortata.
ILE MICHAEL JACKSON ZAROBIŁ PO ŚMIERCI? KWOTA ROBI WRAŻENIE
Równocześnie w sklepach pojawi się limitowana edycja batonów funkcjonalnych FreeYu z wizerunkiem koszykarza. Wszystko to jest efektem współpracy Marcina Gortata z z marką FreeYu, rozpoczętej w czerwcu bieżącego roku.